Przetargi i zapytania ofertowe


Licznik odwiedzin: 777 (Przetargi i zapytania ofertowe)

Uzupełnienie zapytania ofertowego

2018-11-13


PCPR.2260-1.11/2018

Dołączone pliki:

Data opublikowania: 2018-11-13, 21:48:32
Dane wprowadził(a): admin.
Odpowiedzialna/y za treść: admin.

rejestr zmianrejestr zmian...


ZAPYTANIE OFERTOWE

2018-11-07


PCPR.2260-1.11/2018

Dołączone pliki:

Data opublikowania: 2018-11-07, 11:50:43
Dane wprowadził(a): admin.
Odpowiedzialna/y za treść: admin.

rejestr zmianrejestr zmian...


OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - ROBOTY BUDOWLANE

2017-10-04


Ogłoszenie nr 500038134-N-2017 z dnia 04-10-2017 r.

Dołączone pliki:

Data opublikowania: 2017-10-04, 12:30:59
Dane wprowadził(a): admin.
Odpowiedzialna/y za treść: admin.

rejestr zmianrejestr zmian...


Zawiadomienie

2017-09-19


PCPR.2260.2-8/17

Dotyczy: zawiadomienia o wyborze oferty

Dołączone pliki:

Data opublikowania: 2017-09-19, 13:08:18
Dane wprowadził(a): admin.
Odpowiedzialna/y za treść: admin.

rejestr zmianrejestr zmian...


Informacja z otwarcia ofert

2017-09-14


PCPR.2260.2-8/17


Dotyczy postępowania na zadanie pn. „Adaptacja pomieszczeń istniejącego budynku 1A Starostwa Powiatowego w Grodzisku Wielkopolskim z przeznaczeniem na pomieszczenia biurowe - adaptacja pomieszczeń na Powiatowy Punkt Pomocy Wzajemnej”.

Dołączone pliki:

Data opublikowania: 2017-09-14, 13:30:01
Dane wprowadził(a): admin.
Odpowiedzialna/y za treść: admin.

rejestr zmianrejestr zmian...


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - ROBOTY BUDOWLANE

2017-08-29


Ogłoszenie nr 579009-N-2017 z dnia 29.08.2017 r.

Dołączone pliki:

Data opublikowania: 2017-08-29, 13:05:23
Dane wprowadził(a): admin.
Odpowiedzialna/y za treść: admin.

rejestr zmianrejestr zmian...


Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

2017-08-22


PCPR.2260.2-7/17

Dołączone pliki:

Data opublikowania: 2017-08-22, 17:49:56
Dane wprowadził(a): admin.
Odpowiedzialna/y za treść: admin.

rejestr zmianrejestr zmian...


Informacja z otwarcia ofert

2017-08-07


PCPR.2260.2-7/17

Dołączone pliki:

Data opublikowania: 2017-08-07, 15:11:30
Dane wprowadził(a): admin.
Odpowiedzialna/y za treść: admin.

rejestr zmianrejestr zmian...


Odpowiedzi na pytania

2017-08-03


PCPR.2260.2-7/17

Dotyczy przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: „Adaptacja pomieszczeń istniejącego budynku 1A Starostwa Powiatowego w Grodzisku Wielkopolskim z przeznaczeniem na pomieszczenia biurowe - adaptacja pomieszczeń na Powiatowy Punkt Pomocy Wzajemnej”.

Dołączone pliki:

Data opublikowania: 2017-08-03, 09:35:30
Dane wprowadził(a): admin.
Odpowiedzialna/y za treść: admin.

rejestr zmianrejestr zmian...


Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

2017-08-01


PCPR.2260.2-7/17

Dołączone pliki:

Data opublikowania: 2017-08-01, 11:10:06
Dane wprowadził(a): admin.
Odpowiedzialna/y za treść: admin.

rejestr zmianrejestr zmian...


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

2017-08-01


Ogłoszenie nr 500006605-N-2017 z dnia 01.08.2017 r.

Dołączone pliki:

Data opublikowania: 2017-08-01, 11:08:09
Dane wprowadził(a): admin.
Odpowiedzialna/y za treść: admin.

rejestr zmianrejestr zmian...


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - ROBOTY BUDOWLANE

2017-07-19


Ogłoszenie nr 553058-N-2017 z dnia 18-07-2017 r.

Dołączone pliki:

Data opublikowania: 2017-07-19, 10:41:25
Dane wprowadził(a): admin.
Odpowiedzialna/y za treść: admin.

rejestr zmianrejestr zmian...


OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

2017-07-17


Ogłoszenie nr 108670 z dnia 17-07-2017 r.

Dołączone pliki:

Data opublikowania: 2017-07-17, 12:28:24
Dane wprowadził(a): admin.
Odpowiedzialna/y za treść: admin.

rejestr zmianrejestr zmian...


Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

2017-07-13



PCPR.2260.2-6/17

Dołączone pliki:

Data opublikowania: 2017-07-13, 20:19:49
Dane wprowadził(a): admin.
Odpowiedzialna/y za treść: admin.

rejestr zmianrejestr zmian...


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - ROBOTY BUDOWLANE

2017-06-21



Ogłoszenie nr 536003-N-2017 z dnia 2017-06-21

Dołączone pliki:

Data opublikowania: 2017-06-21, 13:20:50
Dane wprowadził(a): admin.
Odpowiedzialna/y za treść: admin.

rejestr zmianrejestr zmian...


Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

2017-06-21



PCPR.2260.2-5/17

Dołączone pliki:

Data opublikowania: 2017-06-21, 08:52:22
Dane wprowadził(a): admin.
Odpowiedzialna/y za treść: admin.

rejestr zmianrejestr zmian...


Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

2017-06-13



PCPR.2260.2-3/17

Dołączone pliki:

Data opublikowania: 2017-06-13, 15:12:44
Dane wprowadził(a): admin.
Odpowiedzialna/y za treść: admin.

rejestr zmianrejestr zmian...


OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - USŁUGI

2017-06-02



Ogłoszenie nr 523582-N-2017 z dnia 2017-06-02

POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO POD NAZWĄ: Organizacja usług szkoleniowych i doradczych w projekcie „PLAN NA LEPSZE JUTRO”.

Dołączone pliki:

  1. Ogłoszenie o zamówieniu usługi - nr 523582-N-2017 (plik PDF, 5657KB)(idz320)
  2. SIWZ Organizacja usług szkoleniowych i doradczych (plik DOCX, 489KB)(idz321)
  3. Załącznik nr 1 do SIWZ (plik DOC, 510KB)(idz322)
  4. Załącznik nr 2 do SIWZ projekt umowy (plik DOCX, 471KB)(idz323)
  5. Załącznik nr 3 do SIWZ (plik DOCX, 536KB)(idz324)
  6. Załącznik nr 4 do SWIZ Oświadczenie (plik DOCX, 455KB)(idz325)
  7. Załącznik nr 6 do SIWZ Oświadczenie (plik DOCX, 468KB)(idz326)
  8. Załącznik nr 7 do SIWZ Oświadczenie (plik DOCX, 54KB)(idz327)
  9. Modyfikajca SIWZ PPCR.2260.2-5_17 (plik PDF, 759KB)(idz328)
  10. Modyfikajca nr 2 do SIWZ PPCR.2260.2-5_17 (plik PDF, 856KB)(idz329)
  11. Odpowiedzi na pytania PPCR.2260.2-5_17_uczestnicy postepowania (plik PDF, 860KB)(idz330)
  12. Odpowiedzi nr 2 na pytania PPCR.2260.2-5_17_uczestnicy postepowania (plik PDF, 430KB)(idz331)

Data opublikowania: 2017-06-02, 11:25:25
Dane wprowadził(a): admin.
Odpowiedzialna/y za treść: admin.

rejestr zmianrejestr zmian...


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - ROBOTY BUDOWLANE

2017-05-25



Przetarg nieograniczony - Adaptacja pomieszczeń istniejącego budynku 1A Starostwa Powiatowego w Grodzisku Wielkopolskim z przeznaczeniem na pomieszczenia biurowe - adaptacja pomieszczeń na Powiatowy Punkt Pomocy Wzajemnej


czytaj całośćczytaj całość...

Dołączone pliki:

Data opublikowania: 2017-05-25, 11:00:12
Dane wprowadził(a): admin.
Odpowiedzialna/y za treść: admin.

rejestr zmianrejestr zmian...


OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

2017-05-18


Realizacja usług specjalistycznego wsparcia w projekcie: "Plan na lepsze jutro".

Ogłoszenie nr 84512-2017 z dnia 2017-05-17

Dołączone pliki:

Data opublikowania: 2017-05-18, 16:27:43
Dane wprowadził(a): admin.
Odpowiedzialna/y za treść: admin.

rejestr zmianrejestr zmian...


Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszych ofert

2017-05-05



PCPR.2260.2-4/17

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługi społeczne o wartości zamówienia poniżej 750 000 Euro prowadzonego w trybie art. 138o ustawy Prawo zamówień publicznych pod nazwą: Realizacja usług specjalistycznego wsparcia w projekcie: "Plan na lepsze jutro".

Dołączone pliki:

Data opublikowania: 2017-05-05, 12:23:26
Dane wprowadził(a): admin.
Odpowiedzialna/y za treść: admin.

rejestr zmianrejestr zmian...


OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

2017-04-21



Realizacja usług specjalistycznego wsparcia w projekcie: "Plan na lepsze jutro".

Ogłoszenie nr 69553 - 2017 z dnia 20.04.2017 r.

Dołączone pliki:

Data opublikowania: 2017-04-21, 12:51:35
Dane wprowadził(a): admin.
Odpowiedzialna/y za treść: admin.

rejestr zmianrejestr zmian...


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - USŁUGI

2017-04-13



Realizacja usług specjalistycznego wsparcia w projekcie: "Plan na lepsze jutro".

Ogłoszenie nr 65135 z dnia 12.04.2017 r.

Dołączone pliki:

  1. Ogłoszenie o zamówieniu (plik PDF, 5103KB)(idz292)
  2. Specyfikacja Istotnych Warunkow Zamówienia (plik DOCX, 472KB)(idz293)
  3. Załącznik nr 1 do SIWZ Formularz oferty (plik DOC, 501KB)(idz294)
  4. Załącznik nr 2 do SIWZ Wzór umowy (plik DOC, 536KB)(idz295)
  5. Załącznik nr 3 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia (plik DOCX, 451KB)(idz296)
  6. Załącznik nr 4 do SWIZ Oświadczenie (plik DOCX, 449KB)(idz297)
  7. Załącznik nr 5a do SIWZ Wykaz zamówień (plik DOC, 486KB)(idz298)
  8. Załącznik nr 5b do SIWZ Wykaz zamówień (plik DOC, 486KB)(idz299)
  9. Załącznik nr 6a do SIWZ Wykaz usług doświadczenie wykonawcy (plik DOC, 469KB)(idz300)
  10. Załącznik nr 6b do SIWZ Wykaz usług doświadczenie wykonawcy (plik DOC, 469KB)(idz301)
  11. Załącznik nr 7 do SIWZ Oświadczenie (plik DOCX, 463KB)(idz302)
  12. Załącznik nr 8 do SWIZ Oświadczenie (plik DOCX, 54KB)(idz303)
  13. Załacznik nr 9 do SWIZ Wykaz osób (plik DOCX, 450KB)(idz304)

Data opublikowania: 2017-04-13, 11:58:43
Dane wprowadził(a): admin.
Odpowiedzialna/y za treść: admin.

rejestr zmianrejestr zmian...


Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszych ofert, odrzuceniu ofert oraz unieważnieniu postępowania w części.

2017-03-29



Numer sprawy: PCPR.2260.2-2/17

Dotyczy postępowania na zadanie pn. "Realizację usług specjalistycznego wsparcia w projekcie „Plan na lepsze jutro”.

Dołączone pliki:

Data opublikowania: 2017-03-29, 09:35:10
Dane wprowadził(a): admin.
Odpowiedzialna/y za treść: admin.

rejestr zmianrejestr zmian...


PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT

2017-03-20


Projekt pn. „Plan na lepsze jutro” współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Numer sprawy: PCPR.2260.2-2/17

Dotyczy postępowania na zadanie pn. "Realizację usług specjalistycznego wsparcia w projekcie „Plan na lepsze jutro”.

Dołączone pliki:

Data opublikowania: 2017-03-20, 08:52:24
Dane wprowadził(a): admin.
Odpowiedzialna/y za treść: admin.

rejestr zmianrejestr zmian...


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

2017-03-10



Ogłoszenie nr 41275 - 2017 z dnia 10.03.2017 r.


Informacje o zmienionym ogłoszeniu nr 37641-17 z dnia 06.03.2017 r. oraz ogłoszenie o modyfikacji SIWZ.

Dołączone pliki:

Data opublikowania: 2017-03-10, 18:18:43
Dane wprowadził(a): admin.
Odpowiedzialna/y za treść: admin.

rejestr zmianrejestr zmian...


Przetarg nieograniczony - Realizacja usług specjalistycznego wsparcia w projekcie „Plan na lepsze jutro”

2017-03-07



Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych wraz ze ściśle z tymi usługami powiązanych usług i dostaw towarów dla osób zamieszkałych na terenie powiatu grodziskiego, korzystających ze wsparcia w ramach projektu „Plan na lepsze jutro”.

Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części:

Część 1 zamówienia: świadczenie usług poradnictwa psychologicznego, usług terapeutycznych, usług poradnictwa prawnego dla Ośrodków Pomocy Społecznej w Granowie, Rakoniewicach, Wielichowie, Kamieńcu, Grodzisku Wielkopolskim.

Część 2 zamówienia: świadczenie usług poradnictwa psychologicznego dla PCPR.

Część 3 zamówienia: : świadczenie usług terapeutycznych dla PCPR.

Część 4 zamówienia: świadczenie usług poradnictwa prawnego dla PCPR.

Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.


czytaj całośćczytaj całość...

Dołączone pliki:

  1. Ogłoszenie o zamówieniu (plik PDF, 5482KB)(idz266)
  2. Specyfikacja Istotnych Warunkow Zamówienia (plik DOC, 682KB)(idz267)
  3. Załącznik nr 1 do SIWZ Formularz oferty (plik DOC, 515KB)(idz268)
  4. Załącznik nr 2 do SIWZ Wzór umowy (plik DOC, 536KB)(idz269)
  5. Załącznik nr 3 do SIWZ (plik DOCX, 470KB)(idz270)
  6. Załącznik nr 4a do SIWZ (plik DOCX, 451KB)(idz271)
  7. Załącznik nr 4b do SIWZ (plik DOCX, 463KB)(idz272)
  8. Załącznik nr 4c do SIWZ (plik DOCX, 451KB)(idz273)
  9. Załącznik nr 4d do SIWZ (plik DOCX, 463KB)(idz274)
  10. Załącznik nr 5a do SIWZ Wykaz zamówień (plik DOC, 490KB)(idz275)
  11. Załącznik nr 5b do SIWZ Wykaz zamówień (plik DOC, 490KB)(idz276)
  12. Załącznik nr 5c do SIWZ Wykaz zamówień (plik DOC, 490KB)(idz277)
  13. Załacznik nr 5d do SIWZ Wykaz zamówień (plik DOC, 490KB)(idz278)
  14. Załącznik nr 6a do SIWZ Wykaz usług doświadczenie wykon. (plik DOC, 468KB)(idz279)
  15. Załącznik nr 6b do SIWZ Wykaz usług doświadczenie wykon. (plik DOC, 468KB)(idz280)
  16. Załącznik nr 6c do SIWZ Wykaz usług doświadczenie wykon. (plik DOC, 468KB)(idz281)
  17. Załącznik nr 6d do SIWZ Wykaz usług doświadczenie wykon. (plik DOC, 468KB)(idz282)
  18. Załącznik nr 7 do SIWZ (plik DOCX, 463KB)(idz283)
  19. Odpowiedz nr 1 na zapytanie (plik PDF, 457KB)(idz284)

Data opublikowania: 2017-03-07, 19:10:09
Dane wprowadził(a): admin.
Odpowiedzialna/y za treść: admin.

rejestr zmianrejestr zmian...


przejdź do góry...

Ośrodek Pomocy Społecznej w Wielichowie. ul. Pocztowa 16 a, 64-050 Wielichowo, tel.(61) 442-12-83, tel./fax (61) 442-11-83

Korzystając z serwisu akceptujesz zasady wykorzystania plików cookies. więcej informacji